fbpx

Головна | Блог | Інструмент звичайного депутата Київради

9 листопадаа 2017
Інструмент звичайного депутата Київради

Відповідно до статті 11 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», депутат місцевої ради при здійсненні своїх повноважень має право на депутатське звернення, депутатський запит та депутатське запитання.

Попри всю схожість цих понять, існують важливі відмінності. Перша і найголовніша – це зміст. Запит – це вимога до певного суб’єкта надати офіційну відповідь на будь-яке питання, коло яких не визначено.

 

У той же час звернення – це пропозиція надати офіційне роз’яснення, викласти позицію органу, або здійснити певні дії щодо конкретного питання депутатської діяльності.

 

Депутатське запитання, відповідно до закону – це засіб одержання депутатом місцевої ради інформації або роз’яснення з тієї чи іншої проблеми.

 

Як приклад депутатського запиту можна привести звернення депутата Київради Бохняка до Київського міського голови Кличка щодо незаконного встановлення паркану на Дніпрі біля ЖК “Рівер Стоун”. Ця ситуація обурила мешканців сусідніх будинків. Депутат вимагав знести паркан на що забудовник відповів, що цей паркан є будівельним.

 

На жаль, простий киянин не завжди може вплинути на дії органів влади та інших суб’єктів, навіть надсилаючи звернення і підписуючи петиції. Однак, таку можливість, а точніше обов’язок, мають представники громади міста – депутати КМР.