fbpx

Головна | Блог | Як переглянути рекламні кампанії будь-якої сторінки Facebook?

Нововведення Facebook
5 Липня 2018
Як переглянути рекламні кампанії будь-якої сторінки Facebook?

Спеціалісти Asper Consultants раніше вже аналізували нововведення Facebook відносно політичної реклами. Наразі, частина цих нововведень вже доступна в Україні.
Сьогодні ми пропонуємо вам на прикладі Asper Consultants розглянути найсвіжіше оновлення мережі – можливість вільного перегляду актуальної реклами будь-якої сторінки.

Про що йде мова?

 

Раніше, пересічний громадянин не міг дізнатися яку саме рекламу транслює та чи інша сторінка, якщо тільки ця сторінка не таргетувала свою рекламу на нього. Це викликало певні проблеми, такі як поширення фейкових новин, чорний PR та ін. – і все це неможливо було відслідкувати. Докладніше про наслідки прихованої реклами читайте тут.

 

Тепер, кожен бажаючий легко може відслідкувати всю активну рекламну діяльність будь-якої компанії чи політичного діяча. Як це зробити? Дуже просто!

 

Алгоритм перегляду рекламної активності

 
1.Зайдіть на цікаву вам сторінку, в нашому випадку, це – Asper Consultants. З лівої сторони ви побачите меню, виберіть пункт меню “Информация и реклама” (що цікаво – розробники ще навіть не встигли перекласти цей розділ українською мовою).

 

Asper - як переглянути рекламу Fb 1

 

2.Тепер перед вами актуальна реклама сторінки. Так, ми бачимо, що Asper пропонує вам скоротити час на проходження бюрократичних процедур(1). Також, ми можемо побачити геолокацію, на яку направлена реклама(2), дату створення сторінки(3) та факт того, що її назва ніколи не змінювалася(4).

 

Asper - як переглянути рекламу Fb 2

 

Останній пункт є дуже важливим, адже дуже часто задля швидкого набору підписників адміни спочатку називають сторінку по-одному (найчастіше, це якісь розіграші), а далі вже роблять на її основі “авторитетний” інформаційний ресурс чи представництво “популярного” блогера чи політика. Так, наприклад, зробив портал Киев today – завдяки фейковому розіграшу автомобіля дуже швидко зібрав 20 тис. підписників.

 

Asper - як швидко накрутити підписників

 

Що далі?

 

Отже, Facebook зробив перший крок до повної прозорості реклами в своїй мережі. Політики та компанії тепер сто раз подумають, перш ніж запускати рекламні кампанії з неправдивою інформацією чи з чорним піаром конкурентів. Наступним кроком має стати вказання рекламних бюджетів та спеціальна позначка політичних рекламних повідомлень. Але як скоро ця функція з’явиться в Україні – невідомо.

 

А поки, українська мережа вже вибухає новими й новими викриттями “сірих” схем політиків і компаній. Перші обличчя держави вже потрапили під приціл журналістів та маркетологів. На черзі – сторінки представників київської влади! Підписуйтеся на інформаційні ресурси Asper Consultants та слідкуйте за новинами – на вас чекає багато чого цікавого!

 

Наш Facebook
 
Наш Telegram
 
Автор: маркетолог Asper Consultants, Олена Кривов’яз